Ziggo Wifispots

We zien dat je een adblocker gebruikt, hierdoor zijn belangrijke informatie en aanbiedingen niet beschikbaar!
kies in adblocker: uitschakelen op deze site, zodat je niets mist en van de aanbiedingen gebruik kunt maken!

WIFI spots probleem. Ten eerste aanzetten!
Log in op je 'mijn ziggo account' ga naar mijn instellingen-wifispots, klik wifispots aan, daar staan ook je wifispot inloggegevens, kies opslaan.
OUD Krijg je WIFI spots niet aan de gang, klik ondanks dat het aan lijkt te staan toch even op Opslaan, bij mij duurde het toen nog 24 uur voor het echt actief was, tegenwoordig in 10 minuten.

Wifispots werkte vroeger wel en nu niet meer?
Recent is er iets gewijzigd waardoor er nu certificaten nodig zijn voor wifispots, maar dit werkt alleen bij Windows 8.1 (ook bij diversen andere apparaten werkt het niet), dit betekent o.a. dat je bij Windows 7, Vista of lager 'servercertificaat moet uitschakelen' of wanneer je W8.1 hebt het certificaat moet downloaden (ga daarvoor naar de ziggo website).

Ook wanneer je de installatie tool wifispots gebruikt hebt en je het geen Windows 8.1 moet je 'servercertificaat uitschakelen' Hoe?
Ga naar draadloze netwerken beheren, klik met rechtermuisknop op Ziggo, kies eigenschappen, ga naar beveiliging, instellingen en haal
[] vinkje weg bij 'servercertificaat valideren' klik OK.
Als het goed is kun je nu wel verbinden, mogelijk moet je nog even Wifispot gebruikersnaam en wachtwoord invullen, laat 3e vak leeg kies opslaan.
Bij mijn iphone moest ik de ziggo email account eerst verwijderen en opnieuw aanmaken/invoeren voor het weer werkte.

 

                        Terug naar boven                                       Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten ontleend worden! Contact